Pagina's

maandag

Behang - Interieur

O my.... Ik ben verliefd,  op een behangetje haha!
Toen dit boek binnen kwam op mn werk was ik eerst nogal sceptisch. Dit merk heeft al een tijdje niet meer 'mijn' behang. Het is wat saaier geworden.
Maar nu! Echt fantastisch!  Er zitten hele mooie uni's in. En geweldige prints! Maar de mooiste is deze streep. Hij zit verticaal op de rol, maar je kunt hem ook horizontaal plakken natuurlijk. (moet je wel met zn 2 en zijn, anders is het niet te doen. Ik weet nog goed toen ik voor de eerste x horizontaal ging behangen, wat heb ik gelachen.  Overal zat lijm, behalve op de muur!:) maar het resultaat was fantastisch)
Ze hebben op de foto een uni geplakt, dan een streep, dan de streep nog een x maar dan omgedraaid en dan weer een uni. Geweldig toch! Net een geschilderde muur!

Het behang is van Casadeco en het boek heet Atelier.  Kopen? Kijk op decohome .nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten