Pagina's

zondag

Hello everybody I'm back

Zoo daar ben ik weer!
De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest..
Ik heb het prachtige zwitserland mogen zien, samen met mn vriend en lieve hond. We hadden mooi weer, en een onwijs mooi uitzicht! Het was fantastisch dat sky mee kon, ze vond het geweldig! En ik moet zeggen, ik heb dankzij haar nu ook een heleboel extra gezien (lees: mooie beekjes, ultra lange en hoge grasvelden, modderige poeltjes, en smalle bospaadjes)
Vlak na de vakantie, stond ik op de braderie in De Lier, met alle producten van Label18. Het was gezellig en gelukkig kwam de zon ook nog door, zodat het smiddags topdruk was!
Ook ben ik bij mn schoonzusje en zwager aan het behangen.
Zij gaan samen wonen, en hun huis wordt gaaaf!!
Ook bij ons thuis kreeg ik zin om lekker te stylen..ik ben beneden alvast begonnen. En ga morgen boven verder:)
Enjoy your evening!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten