Pagina's

maandag

Schildpaddenhuis - Interieur

Wij hebben thuis 2 lieve landschildpadden, nou denk je misschien: 'schildpadden??!' wat moet je daarmee? Nou mijn eerste reactie was ook zo, toen mijn vriend voorstelde om schildpadden te nemen.
Maaar ik ben er inmiddels heeeel blij mee, ze zijn veeeeel sneller dan ik altijd heb gedacht. (binnen 2 min zijn ze van de ene kant van de kamer naar de andere, onze kamer is 5 m lang) en als ik thuis ben, zitten ze constant aandacht te vragen. Door tegen het glas aan te lopen. En als ik dan een poosje naar ze kijk, zijn ze stil, en zodra ik iets anders ga doen, beginnen ze weer. Slimme beesten hoor;)
Maar goed, ze zijn inmiddels bijna 7 jaar oud. En nu zijn ze dus toe aan een groter hok.
Maar zo'n grote glazen bak wil ik eigenlijk niet meer.
Dus had ik bedacht om een (oude) buffetkast op de kop te tikken. En die te verven en daarna achter het glazen gedeelte een hok voor ze te maken.
Het enige waar ik nog achter moet komen is , of ze wel trappetjes kunnen lopen.
Maar dan is mn plan wel geslaagd denk ik:)

Heb jij nog een ander leuk idee?

1 opmerking:

  1. Dat is een leuk idee! Is de kast niet te "smal" zegmaar? Ik ben heeeeel benieuwd naar het resultaat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen