Pagina's

maandag

Hema love

Met deze zomerse sferen buiten, kreeg ik onwijs veel zin om vrolijkheid naar binnen te brengen!
Ik stapte op mn fiets en kwam wonder boven wonder bij de Hema uit!
Via instagram had ik al een hoop leuks voorbij zien komen van de nieuwe collectie..
En niets is minder waar,,het was net zo vrolijk als op de foto's!
Stiekem had ik mn zinnen gezet op de 'huisjes' schuursponsjes. Maar helaas, die waren uitverkocht. Maar wat ik niet wist, is dat ze van dezelfde leuke huisjes, ook vaatdoekjes hebben!!
Dus die natuurlijk meegenomen, plus de hartjes schuursponsjes.
Ook zo verliefd op die nieuwe collectie van Hema? Ga snel kijken! Of shop online op hema.nl
Enjoy!

2 opmerkingen:

  1. o, die zijn inderdaad erg vrolijk....je zou zomaar met goede zin aan de vaat beginnen, haha! Liefs CinD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Jaa dat had ik ook gelijk, erg slim van de Hema! Liefs Silvia

      Verwijderen