Pagina's

zondag

Binnenkijken..

Ik vond dat het eens tijd was om jullie binnen te laten kijken..de meeste mensen die bij mij langs komen willen altijd even een kijkje nemen, omdat ze het zo gezellig vinden in mijn kamer/atelier..
Dus vandaar nu een altijd sfeerbeelden..
Ik verander regelmatig (ben niet voor niks styliste) en kan er ook een heleboel energie van krijgen! Elk seizoen wissel ik weer van alles, maar meestal gebeurd het vaker..
Van alle hoekjes krijg ik volop inspiratie en weer nieuwe ideeën voor de shop!
2013 is nog niet voorbij, maar met mijn hoofd zit ik al in het voorjaar...we gaan namelijk het laatste weekend van Maart op een tuinbeurs staan! We hebben er onwijs veel zin in, en hopen weer veel mensen te ontmoeten en te zien!

Kerstdecoratie

Inspiratiewand

Letterbak hart vol met dingen die me blij maken

Inspiratiehoekje, met gift from Jess

Mijn eigen garenrekje! :) gekregen van mijn ouders

Inspiratiewand

Plankje boven tafel met naaispulletjes en fotos die me inspireren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten