Pagina's

dinsdag

Natural care

Een hele tijd geleden heb ik in een te leuk winkeltje in Den Haag deze voetencreme gekocht.
Ik werd naar binnen getrokken door het verleidelijke interieur!

Maar ook binnen kon ik mijn ogen niet geloven! Overal ware mooie potjes in geweldige kleuren! En het rook zo lekker!

Ik heb me deze voetencreme laten verkopen en ik moet zeggen, hij is nu nog niet op! (En ik gebruik hem bijna elke avond)
De ene is een soort scrub en de ander een vochtinbrengende crème.

Wil je meer weten over deze geweldige producten?
Kijk dan op: www.naturalcare-nc.com

Enjoy!

2 opmerkingen:

  1. Anoniem13.1.14

    bestaat deze zaak nog dan? Ik kan het nergens vinden

    esther.mexs@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemiddag,
      Ik denk niet dat de winkel nog in Den Haag zit. Maar op internet is het wel te krijgen.
      www.naturalcare-nc.com

      Succes!
      Liefs Silvia

      Verwijderen